Na het NK indoor heb ik een week rustig aan gedaan en genoten van mijn
zilveren plak. De week daarop begonnen de serieuze trainingen weer en
werden het aantal kilometers weer opgevoerd. In deze weken wilde ik mijn
aerobe niveau verder opkrikken om nog sterker aan het outdoor seizoen te
beginnen. Na een lekkere eerste trainingsweek begon ik wat te kwakkelen,
trainingen begonnen iets minder goed aan te voelen. Tijdens de eerste
zaterdag training in maart had ik het veel zwaarder dan normaal en viel
compleet stil. De volgende dag had ik ineens een dikke bult aan de
zijkant van mijn kaak zitten. Na een doktersbezoek dachten ze in eerste
instantie aan de bof. Toen de uitslag binnen was (mijn kaak was
inmiddels weer normaal) bleek ineens geen bof te zijn. Er werd toen aan
pfeiffer gedacht. Na bloedonderzoek bleek het ook dit niet te zijn. Het
enige wat ik had was een iets verlaagde HB waarde, waarschijnlijk in
combinatie met een of ander virus. Verder onderzoek vond de huisarts
toen niet nodig. Half maart voelde ik me echt slecht, ik was de hele dag
erg moe en had constant sprierpijn. Er zat niks anders op dan absolute
rust nemen.
Na een week “niks” doen heb ik de trainingen langzaam weer hervat. Door
de altijd nog aanwezige spierpijn voelden m’n kuiten erg slecht, ook
mijn power was compleet verdwenen. Lopen was daardoor nog geen groot
succes, dus heb ik mijn trainingen een vervolg op de fiets gegeven.

Vanaf begin april tot nu gaat het snel weer de goede kant uit! Pijntjes
in mijn benen zijn langzamerhand verdwenen en trainingen draaien steeds
soepeler. Afgelopen donderdag heb ik weer 400tjes gelopen (8x in 68 + 4x
van 65 naar 61) en afgelopen zaterdag stonden er 200tjes op het
programma (2x12x200 in 30 met in de eerste serie een minuut pauze en in
de 2e serie 45s pauze). Beide trainingen gingen weer erg lekker en
voelde ik me weer steeds sterker worden.
Hopenlijk kan ik deze trend de komende tijd voortzetten!Na het NK indoor heb ik een week rustig aan gedaan en genoten van mijn
zilveren plak. De week daarop begonnen de serieuze trainingen weer en
werden het aantal kilometers weer opgevoerd. In deze weken wilde ik mijn
aerobe niveau verder opkrikken om nog sterker aan het outdoor seizoen te
beginnen. Na een lekkere eerste trainingsweek begon ik wat te kwakkelen,
trainingen begonnen iets minder goed aan te voelen. Tijdens de eerste
zaterdag training in maart had ik het veel zwaarder dan normaal en viel
compleet stil. De volgende dag had ik ineens een dikke bult aan de
zijkant van mijn kaak zitten. Na een doktersbezoek dachten ze in eerste
instantie aan de bof. Toen de uitslag binnen was (mijn kaak was
inmiddels weer normaal) bleek ineens geen bof te zijn. Er werd toen aan
pfeiffer gedacht. Na bloedonderzoek bleek het ook dit niet te zijn. Het
enige wat ik had was een iets verlaagde HB waarde, waarschijnlijk in
combinatie met een of ander virus. Verder onderzoek vond de huisarts
toen niet nodig. Half maart voelde ik me echt slecht, ik was de hele dag
erg moe en had constant sprierpijn. Er zat niks anders op dan absolute
rust nemen.
Na een week “niks” doen heb ik de trainingen langzaam weer hervat. Door
de altijd nog aanwezige spierpijn voelden m’n kuiten erg slecht, ook
mijn power was compleet verdwenen. Lopen was daardoor nog geen groot
succes, dus heb ik mijn trainingen een vervolg op de fiets gegeven.

Vanaf begin april tot nu gaat het snel weer de goede kant uit! Pijntjes
in mijn benen zijn langzamerhand verdwenen en trainingen draaien steeds
soepeler. Afgelopen donderdag heb ik weer 400tjes gelopen (8x in 68 + 4x
van 65 naar 61) en afgelopen zaterdag stonden er 200tjes op het
programma (2x12x200 in 30 met in de eerste serie een minuut pauze en in
de 2e serie 45s pauze). Beide trainingen gingen weer erg lekker en
voelde ik me weer steeds sterker worden.
Hopenlijk kan ik deze trend de komende tijd voortzetten!Na het NK indoor heb ik een week rustig aan gedaan en genoten van mijn
zilveren plak. De week daarop begonnen de serieuze trainingen weer en
werden het aantal kilometers weer opgevoerd. In deze weken wilde ik mijn
aerobe niveau verder opkrikken om nog sterker aan het outdoor seizoen te
beginnen. Na een lekkere eerste trainingsweek begon ik wat te kwakkelen,
trainingen begonnen iets minder goed aan te voelen. Tijdens de eerste
zaterdag training in maart had ik het veel zwaarder dan normaal en viel
compleet stil. De volgende dag had ik ineens een dikke bult aan de
zijkant van mijn kaak zitten. Na een doktersbezoek dachten ze in eerste
instantie aan de bof. Toen de uitslag binnen was (mijn kaak was
inmiddels weer normaal) bleek het toch geen bof te zijn. Er werd toen aan
pfeiffer gedacht. Na bloedonderzoek bleek het ook dit niet te zijn. Het
enige wat ze konden vinden was een iets verlaagde HB waarde, waarschijnlijk in
combinatie met een of ander virus. Verder onderzoek vond de huisarts
toen niet nodig.

Half maart voelde ik me echt slecht, ik was de hele dag
erg moe en had constant sprierpijn. Er zat niks anders op dan absolute
rust nemen.
Na een week “niks” doen heb ik de trainingen langzaam weer hervat. Door
de altijd nog aanwezige spierpijn voelden m’n kuiten erg slecht, ook
mijn power was compleet verdwenen. Lopen was daardoor nog geen groot
succes, dus heb ik mijn trainingen een vervolg op de fiets gegeven.

Vanaf begin april tot nu gaat het snel weer de goede kant uit! Pijntjes
in mijn benen zijn langzamerhand verdwenen en trainingen draaien steeds
soepeler. Afgelopen donderdag heb ik weer 400tjes gelopen (8x in 68 + 4x
van 65 naar 61) en afgelopen zaterdag stonden er 200tjes op het
programma (2x12x200 in 30 met in de eerste serie een minuut pauze en in
de 2e serie 45s pauze). Beide trainingen gingen weer erg lekker en
voelde ik me weer steeds sterker worden.
Hopenlijk kan ik deze trend de komende tijd voortzetten!

error: Content is protected !!