Schema Bslim

Trainingsschema tot plantsoenloop Bslim

De 4 Mijl zit er weer op, maar de volgende loop, de plantsoenloop komt er al weer aan! Jullie zijn nu allemaal goed getraind om ook hier goed op te presteren. Wanneer je nu niks meer doet/minder zal  je conditie echter weer iets minder worden, wat jammer zou zijn. Wij hebben dan ook onderstaand schema gemaakt om goed fit te blijven. Probeer dit schema aan te houden:

Let op!

–          Staat een training over 2 dagen, kies dan een dag uit, dus voor 17/18 oktober op woensdag of op donderdag gaan lopen (wat voor jou het beste uitkomt)

–          20 t/m 23 oktober staan 2 duurloopjes. Voor de beteren is dit prima te doen. Ben je nog vermoeid van de 4 mijl of is het te zwaar, dan mag je er 1 overslaan.

–          Kan je samenlopen met vriendjes, vriendinnetjes of familie doe dit dan ook! Samen lopen is een stuk leuker dan alleen!

–          Bij vragen kan je mailen naar wilfred@hokla.nl

maandag 15-okt training Vestdijklaan
dinsdag 16-okt Rust
woensdag 17-okt 5 min inlopen, 6 x 3 min 4 mijl tempo 1,5 min pauze, 2-5 min uitlopen
donderdag 18-okt
vrijdag 19-okt Rust
zaterdag 20-okt 20-30 min duurloop (rustig lopen, aan een stuk door, ongeveer inlooptempo)
zondag 21-okt
maandag 22-okt 20-30 min duurloop (rustig lopen, aan een stuk door, ongeveer inlooptempo)
dinsdag 23-okt
woensdag 24-okt 5 min inlopen, 10-15x 1 min, lekker snel 1 min pauze, 2-5 min uitlopen
donderdag 25-okt
vrijdag 26-okt Rust
zaterdag 27-okt duurloopje 25-35 min (rustig lopen)
zondag 28-okt
maandag 29-okt training Vestdijklaan
dinsdag 30-okt Rust
woensdag 31-okt Rust
donderdag 1-nov 5 min inlopen, 10-15*30 sec snel 1 min pauze, 2-3 min uitlopen
vrijdag 2-nov Rust of kort “loslopen” (inlopen, paar versnellingen en uitlopen)
zaterdag 3-nov plantsoenloop
error: Content is protected !!